فهرست

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارمند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

.

به گزارش سرکار خانم صفری سرپرست کاروان اعزامی دانشگاه علوم پزشکی بابل به دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی  بانوان کارمند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این مسابقات با حضور دکترسیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از تاریخ 30 مرداد 96 لغایت 9 شهریور 96 و با حضور 186 تیم در 5 رشته والیبال، آمادگی جسمانی، دارت، شطرنج و تنیس روی میز در خزرآباد ساری برگزار می گردد که کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل در این رقابت ها در قالب تیم های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و شطرنج حضور دارند.

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان با حضور 95 ورزشکار در قالب 36 تیم برگزار گردید. تیم آمادگی جسمانی بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل در سه رده سنی با ترکیب خانم فاطمه علی نیا در رده سنی زیر 30 سال، خانم سیده زهرا میرشعبانی در رده سنی 30 سال تا 40  و خانم زبیده پورحسینی رده سنی بالای 40 سال به سرپرستی خانم یداللهی در این مسابقات حضور یافتند که در نهایت علیرغم تلاش های فراوان به مقام 10 در بخش تیمی نائل آمدند. همچنین در بخش انفرادی خانم فاطمه علی نیا رتبه 15، خانم سیده زهرا میرشعبانی رتبه 11  و خانم زبیده پورحسینی نوکلائی رتبه 6 رقابت ها را کسب نمودند. با تبریک به همکاران تیم آمادگی جسمانی دانشگاه.

.

.

تیم تنیس روی میز دانشگاه با ترکیب خانم رقیه پورباقر، خانم آسیه خلیلی پور و خانم دکتر خدیجه فلاح، موفق به کسب رتبه سوم در این مسابقات گردید.

در مسابقات تنیس روی میز که در آن 172 ورزشکار و مربی با هم به رقابت پرداختند، در دور مقدماتی تیم دانشگاه موفق شدند تیم های قم، مازندران، اراک و زاهدان را نتیجه مشابه 3-0  شکست دهند و در دور حذفی نیز با شکست دادن تیم های کرمانشاه و کرمان به دور یک چهارم نهایی صعود کردند. در این دور با شکست در مقابل تیم اصفهان که قهرمان مسابقات شد به مقام سومی رقابت ها دست یافتند.کسب این موفقیت را به تیم تنیس روی میز دانشگاه تبریک می گوییم.

.

.

تیم شطرنج دانشگاه نیز با ترکیب خانم شیرین حاتمی، خانم سمیه حسین زاده، خانم سمانه حسین زاده و خانم طیبه اسماعیلی موفق به کسب رتبه سوم در این مسابقات شدند. این موفقیت را به تیم شطرنج دانشگاه تبریک می گوئیم.

.