فهرست

توضیحات سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در خصوص نحوه اجراء و فرآیند پرداختی های مالی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی حوزه معاونت توسعه و مدیریت دانشگاه:
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه جناب آقای دکتر شبستانی منفرد در روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اعلام داشتند: 
در حال حاضر سیاستی که در معاونت توسعه دانشگاه جاریست مدیریت هزینه‌ها است و این به معنای انقباض مالی نیست.

- ایشان با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزودند: پرداخت‌ها متوقف نشده و پروژه‌ها در حال پیگیری است و بعضی از پروژه‌های دانشگاه در اولویت قرار خواهد گرفت. 
- دکتر شبستانی منفرد با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته با وجود صرف منابع مالی به شکل پراکنده از اهداف اصلی دانشگاه دور شده‌ایم، اظهار داشتند: در این سال‌ها منابع به صورت اثربخش استفاده نشده است.
- ایشان یادآورشدند که اقدامات مالی دانشگاه باید منجر به افزایش سطح رضایتمندی و در کل افزایش رشد سیستم شود.
- اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند هر کاری می کنید پیوست عدالت داشته باشد، در واقع عینیت بخشیدن به نظم مالی در کلیه واحدها و جلوگیری از هدر رفت هزینه ها است و این آمادگی وجود دارد تا در اصلاح ساختار بودجه ای از همه ظرفیت‌ها استفاده شود. 
- وی با بیان اینکه حدود یک سال کار تحقیقاتی روی مسائل اقتصادی دانشگاه و ظرفیت غرور آفرین خیرین عزیز شهرستان و استان انجام شده است، افزود: برای معضلات مالی دانشگاه راه حل مشخصی وجود دارد. جمع بندی مطالعات انجام شده این است که وقتی موضوعی هدف گیری می‌شود لازم است منابع و برنامه ها به سمت آن بسیج شود.

دکترعلی شبستانی منفرد
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه