فهرست

اطلاعیه شماره 8 اعلام نتایج آزمون استخدامی سال 1399 دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ 1399/11/24 مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان و پیرو اطلاعیه های قبلی این دانشگاه، به آگاهی داوطلبان رشته شغلی مددکار بهداشتی درمانی بشرح ذیل می رساند؛
باستناد دستورالعمل 1574/209/د مورخ 1400/3/2 اداره کل منابع انسانی وزارت متبوع، می بایست جهت انجام مصاحبه علمی، راس ساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 1400/3/5 در سالن توانمندسازی معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه حضور داشته باشند.

فرشته محمدي

فاطمه  ملازاده محلي

مونا  قربانيان

عارفه سرخ سوادكوهي

تذکرات مهم:
*
داوطلبان گرامی در هنگام مراجعه جهت مصاحبه می بایست کلیه مستندات مربوط به سوابق گذراندن دوره های آموزشی، مشارکت در پژوهش، تالیف و یا ترجمه کتاب(نظیر ارائه گواهی دوره های آموزشی مرتبط در حیطه مددکاری اجتماعی، پرینت صفحه اول مقالات چاپ شده در مجلات و کنفرانس های ملی و بین المللی، پرینت شناسنامه طرح های پژوهشی، پرینت جلد و شناسنامه کتاب چاپ شده و ...) را بهمراه داشته باشند.

* با توجه به اعمال محدودیت های ویژه مقابله با بیماری کرونا، تاکید می گردد از حضور همراه در محل مصاحبه جدا" خودداری گردد.

* بدیهی است با توجه به زمانبندی تعیین شده و ابلاغی از سوی وزارت متبوع، زمان مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و عدم حضور داوطلب در زمان و مکان اعلام شده، به منزله انصراف قطعی از فرآیند جذب و استخدام در دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشد.